Pro váš pohodlnější nákup používáme soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Tento e-shop není oficiálním webem společnosti OKG s.r.o.

Obchůdek pro zdraví

Martina Rypalová

IČ: 87698722

Švermova 485/14

Vyškov 682 01

nez. partner / výkonný manažer (01-007509)

 

info@eshop-prozdravi.cz 

 

 

 Potřebujete poradit?

  

Martina Rypalová   

tel. +420 739 735 362  

 

Kontaktní formulář

_____________________

 

Dobré důvody, proč nakoupit u nás:

 

 Vážíme si zákazníků! V Obchůdku pro zdraví vždy něco navíc! 

 

ZDARMA KATALOG výrobků a POŠTOVNÉ

 

 

 

Ověřeno časem

 

Jsme s Vámi již od roku 2011

 

Pomohu Vám vybrat nejvhodnější produkty pro vaše zdraví, (e-shop Obchůdek pro zdraví byl založen v roce 2011 - produkty však užíváme celá rodina 7 let)

 

Bezpečný nákup - recenze zákazníků

 

e-shop splňuje kritéria pro bezpečný nákup na internetu. Hodnocení zákazníků na Heureka.cz, která zajišťuje nezávislé hodnocení obchodů.

 

 

Více dobrých důvodů

 

_____________________________

 

Materiály na těchto stránkách jsou převzaty z oficiálních stránek spol. OKG, s.r.o. nebo získané ze zdrojů, které jsou uvedeny pod jednotlivými články. Tyto stránky jako celek však nebyly schváleny spol. OKG s.r.o. a nejsou oficiálním webem spol. OKG s.r.o.

_________________________

 

 

NajduZboží.cz

 

Partneři


» OBCHODNÍ PODMÍNKY
Všeobecné Obchodní podmínky


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY E-SHOPU „OBCHŮDEK PRO ZDRAVÍ“

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese

https://www.eshop-prozdravi.cz

Prodávající:

Martina Rypalová (Obchůdek pro zdraví)

Odpovědná a kontaktní osoba: Martina Rypalová

Místem podnikání: Švermova 485/14, 682 01 Vyškov

IČ: 87698722

Neplátce DPH

Prodávající je podnikatel podnikající na základě živnostenského oprávnění (Živnostenský úřad, Městský úřad ve Vyškově, Č.j. Ž/796/11 Ju)

Telefon: (+420) 739 735 362

E-mail: info@eshop-prozdravi.cz

E-mail: eshop-prozdravi@seznam.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen "obchodní podmínky") podnikatele podnikajícího na základě živnostenského oprávnění, Martiny Rypalové, IČ: 87698722, místem podnikání Švermova 485/14, 682 01 Vyškov, zapsaného u Živnostenského úřadu, Městského úřadu ve Vyškově, Č.j. Ž/796/11 Ju (dále jen "prodávající"), nezávislý partner/vedoucí manažer OKG s.r.o. (reg. č. 01-007509), upravují v souladu s ust. § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé z nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován webové stránce umístěné na internetové adrese https://www.eshop-prozdravi.cz, a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové rozhraní obchodu“).

Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká prostřednictvím komunikačních prostředků, které umožňují uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen „prostředky komunikace na dálku“). Obchodní podmínky tedy dále upravují práva a povinnosti smluvních stran při využívání webové stránky prodávajícího umístěné na adrese https://www.eshop-prozdravi.cz (dále jen „webová stránka“) a další související právní vztahy. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, která jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání (pozn. podnikatel – blíže viz ust. § 420 a násl. občanského zákoníku).

1.2 Veškeré právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím jsou uzavřeny a vznikají v souladu s právním řádem České republiky, přičemž právní vztahy neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem (zákon č. 89/2012 Sb., dále jen „občanský zákoník“) a zákonem o ochraně spotřebitele (zákonem č. 634/1992 Sb., dále jen „zákon o ochraně spotřebitele“), oba zákony ve znění pozdějších předpisů.

1.3 Právní vztahy jsou uzavírány a tyto obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva je vyhotovena v českém jazyce a lze ji uzavřít v českém jazyce.

1.4 Informace poskytnuté v souladu s ust. § 1811 odst. 2, § 1820 odst. 1 a § 1826 odst. 1 občanského zákoníku:

a) totožnost, popřípadě telefonní číslo nebo adresa pro doručování elektronické pošty nebo jiný kontaktní údaj: Martina Rypalová, IČ: 87698722, místem podnikání Švermova 485/14, 682 01 Vyškov, tel.: (+420) 739 735 362, e-mail: info@eshop-prozdravi.cz; eshop-prozdravi@seznam.cz ;

b) označení zboží nebo služby a popis jejich hlavních vlastností: zboží zahrnující přírodní doplňky stravy, blíže specifikované na webovém rozhraní www.eshop-prodzravi.cz;

c) cenu zboží nebo služby, případně způsob jejího výpočtu včetně všech daní a poplatků: cena za zboží je vždy uvedena u konkrétního zboží včetně informace o tom, zda je cena s/bez DPH (v případě uvedení ceny bez DPH je následně uvedena i cena s příslušnou DPH sazbou);

d) způsob platby a způsob dodání nebo plnění: viz čl. 3 a čl. 6 těchto obchodních podmínek;

e) náklady na dodání: viz čl. 6 těchto obchodních podmínek (pokud tyto náklady nelze stanovit předem, mohou být dodatečně účtovány podle sazebníku provozovatele poštovních či jiných doručovacích služeb);

f) údaje o právech vznikajících z vadného plnění, jakož i o právech ze záruky a další podmínky pro uplatňování těchto práv: viz čl. 7 a čl. 8 těchto obchodních podmínek;

g) náklady na prostředky komunikace na dálku: náklady na prostředky komunikace na dálku se neliší od sazby aktuálního sazebního zákazníkova dodavatele;

h) podmínky, lhůtu a postupy pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy: viz čl. 4 těchto obchodních podmínek;

i) informace o nákladech spotřebitele spojených s navrácením zboží v souvislosti s odstoupením od smlouvy, o nákladech za navrácení zboží, jestliže toto zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou: viz čl. 4 těchto obchodních podmínek;

j) údaj o povinnosti uhradit poměrnou část ceny v případě odstoupení od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a jejichž plnění již začalo: viz čl. 4 těchto obchodních podmínek;

k) zda uzavřená smlouva bude u prodávajícího uložena a zda k ní umožní spotřebiteli přístup: obchodní podmínky, objednávku a evidenci platby a využití služby prodávající eviduje a na vyžádání kupujícímu poskytne údaje z této evidence (údaje budou poskytnuty v elektronické podobě – scan listin);

l) o jazycích, ve kterých lze smlouvu uzavřít: smlouva se uzavírá v českém jazyce;

m) o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření smlouvy: smlouva se uzavírá prostřednictvím webového rozhraní www.eshop-prozdravi.cz, přičemž zákazník je webovým rozhraním veden jednotlivými kroky k objednání zboží a uzavření kupní smlouvy;

n) o možnostech zjištění a opravování chyb vzniklých při zadávání dat před podáním objednávky: zákazník je webovým rozhraním veden jednotlivými kroky k objednání zboží a má možnost si zadaná data a údaje před podáním objednávky zkontrolovat a opravit; před podáním objednávky je zákazníkovi umožněno zkontrolovat a měnit vstupní údaje, které do objednávky vložil;

o) o kodexech chování, které jsou pro podnikatele závazné nebo které dobrovolně dodržuje a o jejich přístupnosti s využitím elektronických prostředků: prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy ve smyslu ust. § 1826 odst. 1, písm. e) občanského zákoníku;

p) mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím e-mailové adresy: info@eshop-prozdravi.cz, informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající kupujícímu na jeho e-mail;

q) prodávající je oprávněn k prodeji na základě živnostenského oprávnění Č.j. Ž/796/11 Ju, kontrolu na úseku živnostenského podnikání provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad Městského úřadu Vyškov; dozor v oblasti ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů; dozor nad dodržování zákona o ochraně spotřebitele vykonává Česká obchodní inspekce.

Ostatní skutečnosti jsou zřejmé ze souvislostí a z obsahu webového rozhraní www.eshop-prozdravi.cz.

1.5 Smlouva je uzavřena až po potvrzení /akceptaci/ objednávky kupujícího prodávajícím. Ust. § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije. Prodávající se zavazuje doručit kupujícímu objednané zboží a kupující se zavazuje prodávajícímu objednané zboží uhradit v plné výši. Akceptace (potvrzení) objednávky je provedena prostřednictvím e-mailu, výjimečně může být provedena telefonicky.

1.6 Provozovatel využívá možnosti mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů. V případě stížnosti se mohou spotřebitelé bezplatně obrátit na příslušný orgán České obchodní inspekce www.coi.cz ; Ústřední inspektorát -Adresa: Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869

2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1 Veškerá prezentace zboží na webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající nemá povinnost uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží.

2.2 Webové rozhraní obsahuje seznam zboží a informace o tomto zboží, a to včetně uvedení cen za jednotlivé zboží. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH) a všech souvisejících poplatků (kromě dopravy a poštovného). Ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány na webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít s kupujícím smlouvu za individuálně sjednaných podmínek (pak mají odchylná ujednání v takové smlouvě přednost před ustanoveními těchto obchodních podmínek). Podání objednávky zboží je možné učinit vyplněním a odesláním objednávkového formuláře, případně telefonicky či e-mailem. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

2.3 Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky, pokud není uvedeno jinak.

2.4 Pro objednání zboží či služby vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní internetového obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

a) objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní),

b) způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží,

c) informace o nákladech spojených s dodáním zboží

(dále společně jen jako „objednávka“).

2.5 Před podáním objednávky je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky vložil (zadal), a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku podá kupující kliknutím na tlačítko „Odeslat objednávku“. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa zákazníka“).

2.6 Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení podání objednávky (například e-mailem či telefonicky).

2.7 Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká po potvrzení (akceptaci) objednávky kupujícího prodávajícím. Ust. § 1732 odst. 2 se nepoužije. Akceptace (potvrzení) objednávky je provedena prostřednictvím e-mailu, výjimečně může být provedena telefonicky.

2.8 Prodávající je povinen dodat zboží, které si kupující objednal. Této povinnosti je zbaven v případě vyprodání zásob, o čem bude kupující informován.

2.9 Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením smlouvy (zejména náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám dle aktuálního sazebníku dodavatele, přičemž tyto náklady se neliší od základního sazebníku dodavatele.

2.10 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího po zaplacení celé kupní ceny zboží.

2.11 Kupující má právo objednávku zrušit. Zrušení objednávky může kupující učinit e-mailem na e-mailové adrese: info@eshop-prozdravi.cz, či telefonicky na tel. čísle (+420) 739 735 362 či prostřednictvím služby Skype – lamadore. Kupující může bez udání důvodu zrušit svou objednávku před její expedicí. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku kupujícího v případě, že prodávající bude žádat dodatečné potvrzení objednávky dle čl. 2.6 a kupující nebude kontaktní a objednávku dodatečně do 48 hodin nepotvrdí, či v případě, že kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

V případě, že kupující zruší objednávku:

a) a zboží již bylo zabaleno a odesláno, má prodávající právo požadovat úhradu nákladů na zabalení a odeslání zboží,

b) a zboží již bylo zabaleno, může prodávající požadovat úhradu nákladů vzniklých se zabalením zboží,

c) a zboží ještě nebylo zabaleno ani odesláno, nebude vyžadován žádný poplatek.

2.12 Kupující na sebe přebírá nebezpečí změny okolností ve smyslu ust. § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

3. CENA ZA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1 Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

a) bezhotovostně převodem na účet prodávajícího vedený u společnosti mBank, a.s., číslo účtu: č. 670100-2208764236/6210 (dále jen „účet prodávajícího“), a to na podkladě podkladů k platbě, které kupující obdrží nejpozději do 24 hodin od akceptace objednávky.

b) v případě zboží v hotovosti na dobírku v místě určeném zákazníkem v objednávce, přičemž dobírkou je možné hradit objednávku v celkové hodnotě do 4.000,- Kč zasláno společností Česká pošta (objednávku ve vyšší hodnotě lze hradit pouze bezhotovostně převodem na bankovní účet);

3.2 Společně s cenou za zboží je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou za zboží i náklady spojené s dodáním a balením zboží.

3.3 Prodávající nepožaduje od kupujícího žádnou zálohu či jinou obdobnou platbu; to se nevztahuje na případy, kdy kupující sám zvolí úhradu kupní ceny předem. Tímto také není dotčeno ust. čl. 3.6.

3.4 V případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 5 dnů od uzavření smlouvy (jinak si prodávající vyhrazuje právo objednávku zrušit – platí i pro osobní odběr).

3.5 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhradit cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby, jinak prodávající nebude schopen platbu identifikovat. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit cenu za zboží splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

3.6 Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 2.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ust. § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

3.7 Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat a sčítat.

3.8 Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy kupujícímu daňový doklad. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty.

3.9 Všechny ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty (DPH), pokud není uvedeno jinak.

4. ODSTOUPENÍ KUPUJÍCÍHO-SPOTŘEBITELE OD KUPNÍ SMLOUVY

4.1 Je-li předmětem smlouvy poskytování služeb, začne prodávající s plněním své povinnosti ve lhůtě pro odstoupení od smlouvy pouze na základě výslovné žádosti spotřebitele učiněné v textové podobě. Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, jejímž předmětem je poskytování služeb a prodávající s plněním na základě výslovné žádosti spotřebitele začal před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí prodávajícímu poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení od smlouvy. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel prodávajícímu poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.

4.2 Kupující – spotřebitel má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů, a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Lhůta podle věty první běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

a) kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží,

b) smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo

c) smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží.

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve shora uvedené lhůtě, a to na adresu místa podnikání prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího: eshop-prozdravi@seznam.cz. V tomto případě kupující oznámí prodávajícímu, že odstupuje od kupní smlouvy, uvede číslo objednávky, jméno a datum nákupu.

4.3 Vzorové poučení o právu kupujícího – spotřebitele na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb.:

A. Právo odstoupit od smlouvy

A.1

Do 14 dnů má kupující právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

A.2

Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne následujícího po dni:

a) uzavření smlouvy,

b) v případě uzavření kupní smlouvy - kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme zboží,

c) v případě uzavření smlouvy, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí - kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme poslední dodávku zboží, nebo

d) v případě uzavření smlouvy o pravidelné dodávce zboží po stanovenou  dobu - kdy kupující nebo jím určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezme první dodávku zboží.

A.3

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musí kupující o svém odstoupení od smlouvy informovat prodávajícího – Martinu Rypalovou, IČ: 87698722, místem podnikání Švermova 485/14, 682 01 Vyškov, tel.: (+420) 739 735 362, e-mail: info@eshop-prozdravi.cz, a to formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Kupující rovněž může použít níže uvedený formulář pro odstoupení od smlouvy (čl. 4.4), není to však jeho povinností.

A.4

Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty (viz A.1 ve spojení s A.2).

B. Důsledky odstoupení od smlouvy

B.1

Pokud kupující odstoupí od smlouvy, vrátí prodávající bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy mu došlo oznámení kupujícího o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které od kupujícího obdržel, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku kupujícím zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání prodávajícím nabízený). Pro vrácení plateb použije prodávající stejný platební prostředek (způsob úhrady), který použil kupující pro provedení počáteční transakce, pokud kupující výslovně neurčil jinak. V žádném případě tím kupujícímu nevzniknou další náklady.

Platbu kupujícímu prodávající vrátí až po obdržení vráceného zboží nebo prokáže-li zákazník, že zboží odeslal zpět, podle toho, co nastane dříve.

B.2

a) Pokud kupující již obdržel zboží na základě smlouvy, pak zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašle kupující prodávajícímu zpět nebo zboží prodávajícímu předá na adrese místa podnikání – Švermova 485/14, 682 01 Vyškov. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud kupující odešlete prodávajícímu zboží zpět před uplynutím výše uvedené lhůty 14 dnů.

b) Přímé náklady spojené s vrácením zboží ponese kupující.

c) Kupující odpovídá za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

B.3

Pokud kupující požádal, aby poskytování služeb začalo během lhůty pro odstoupení od smlouvy (nebo to vyplývá z povahy objednávky – kupř. požadavek na uskutečnění služby do 7 dnů od podání objednávky), zaplatí kupující částku úměrnou rozsahu poskytnutých služeb do doby, kdy informoval prodávajícího o odstoupení od smlouvy, a to v porovnání s celkovým rozsahem služeb stanoveným ve smlouvě.

4.4 Vzorový formulář pro odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem v souladu s nařízením vlády č. 363/2013 Sb.: (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět)

pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy):

Oznámení o odstoupení od smlouvy

Adresát: Martina Rypalová,

místem podnikání Švermova 485/14, 682 01 Vyškov

E-mail: info@eshop-prozdravi.cz

Oznamuji/oznamujeme(*), že tímto odstupuji/odstupujeme(*) od smlouvy o nákupu tohoto zboží(*)/o poskytnutí těchto služeb(*):…………………………………………………………

Datum objednání(*)/datum obdržení(*):…………………………………………………………

Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů:………………………………………………………

Adresa spotřebitele/spotřebitelů:…………………………………………………………………..

Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)

…………………………………………..

Datum:………………………..

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

4.5 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší.

4.6 Zboží by mělo být prodávajícímu vráceno, pokud možno, nepoškozené a neopotřebené a, je-li to možné, v původním obalu.

4.7 V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 4.2 obchodních podmínek vrátí prodávající kupujícímu nejpozději do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Prodávající vrátí kupujícímu přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím kupující souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady. Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží (následné vrácení zboží prodávajícímu však provádí kupující na vlastní náklady).

4.8 Kupující bere na vědomí, že pokud zboží vrácené kupujícím bude poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu právo na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na náhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.9 Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.

4.10 Ve vlastním zájmu zašle kupující zboží zpět jako pojištěnou zásilku a zvolí vhodný obal, jelikož prodávající neodpovídá za případnou ztrátu či poškození zásilky při přepravě.

4.11. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy:

a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,

b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,

c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,

d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,

e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,

f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,

g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,

h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,

i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,

j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,

k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo

l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

4.12 Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

4.13 Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy spotřebitelem, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1 Dodací lhůta pro dodání zboží běží od potvrzení závazné objednávky kupujícího prodávajícím za předpokladu včasného dodání všech podkladů a informací, které jsou nezbytné pro vyřízení objednávky prodávajícím. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě speciálního (zvláštního) požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2 Zboží je dodáváno balíkem, případně obálkou, a to přepravcem dle volby kupujícího. Objednané zboží bude dle jeho dostupnosti a provozních možností prodávajícího dodáno v co nejkratší době, obvykle do 2-3 pracovních dnů od závazného potvrzení objednávky, nejpozději však do 14 pracovních dnů. V případě delší dodací doby (zboží není momentálně skladem nebo jiné závažné důvody), bude kupující informován a bude s ním konzultována možnost dalšího postupu, případně má poté kupující také právo od smlouvy odstoupit. Při odeslání na dobírku - balíček prodávající nechá "Uložit pouze 7 dní", poté se vrací zpět prodávajícímu.

5.3 V případě volby platby předem na účet bude kupujícímu zboží rezervováno po dobu 5 dnů, pokud není stanoveno jinak. Pokud kupující částku za zboží (kupní cenu) neuhradí, bude objednávka stornována a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji. Totéž platí i v případě osobního odběru v místě podnikání prodávajícího. V případě volby platby předem na účet prodávajícího bude zboží kupujícímu odesláno až po zaplacení celé částky za zboží včetně nákladů spojených s dopravou.

5.4 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.5 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a sepsat záznam o porušení zásilky. Bez tohoto může být reklamace kupujícího neúspěšná. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. Pokud tedy došlo k viditelnému porušení zásilky nebo vniknutí do zásilky, je nezbytné s přepravcem sepsat záznam o škodě na zásilce. Je nezbytné také co nejdříve kontaktovat prodávajícího telefonicky nebo emailem. V případě nedodržení tohoto postupu není možné žádat dodání chybějícího nebo poškozeného zboží.

5.6 Na kupujícího přechází vlastnické právo po úhradě celé kupní ceny za zboží včetně nákladů na dodání. Po převzetí zásilky se případné reklamace řeší přímo s dopravcem.

5.7 Ceny poštovného a balného najdete v sekci Platební a dodací podmínky.

6.  PLATEBNÍ A DODACÍ PODMÍNKY

6.1 Zboží odesílá prodávající obvykle do 2-3 pracovních dnů při platbě dobírkou nebo od obdržení platby, nejpozději do 14 dnů od závazného potvrzení objednávky. Pakliže není možné tuto lhůtu dodržet, bude prodávající kupujícího včas informovat.

6.2  Osobní odběr je možný následujícím způsobem:

a) Osobní odběr v místě podnikání na adrese Švermova 485/14, 682 01 Vyškov: bezhotovostním převodem na účet zdarma

6.3 Doručení prostřednictvím České pošty (doporučená zásilka) po ČR při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: balné a poštovné zdarma.

6.4 Doručení prostřednictvím České pošty (doporučená zásilka) po ČR při platbě dobírkou:

- cena za zboží do 750,- Kč:           balné:              0,- Kč

poštovné:     59,- Kč

- cena za zboží od 751,- Kč: balné a poštovné zdarma.

6.5 Doručení prostřednictvím České pošty – Balík do ruky po ČR při platbě předem na bankovní účet prodávajícího:

- cena za zboží do 1799,- Kč:           balné:            0,- Kč

poštovné:     89,- Kč

- cena za zboží od 1800,- Kč: balné a poštovné zdarma.

6.6 Doručení prostřednictvím České pošty – Balík do ruky po ČR při platbě dobírkou:

- cena za zboží do 1799,- Kč:          balné:            0,- Kč

poštovné:  119,- Kč

- cena za zboží od 1800,- Kč: balné a poštovné zdarma.

6.7 Doručení prostřednictvím České pošty – Balík na poštu po ČR při platbě  předem na bankovní účet prodávajícího:

- cena za zboží do 1799,- Kč:           balné:            0,- Kč

poštovné:     84,- Kč

- cena za zboží od 1800,- Kč: balné a poštovné zdarma.

6.8 Doručení prostřednictvím České pošty – Balík na poštu po ČR při platbě dobírkou:

- cena za zboží do 1799,- Kč:         balné:               0,- Kč

poštovné:     114,- Kč

- cena za zboží od 1800,- Kč: balné a poštovné zdarma.

6.9 Doručení prostřednictvím České pošty (doporučená zásilka) na Slovensko:

- prodávající preferuje platbu předem na účet: 75,-Kč  (3.19 EUR)

Cena se mění dle aktuálního kurzu České národní banky.

6.10 Doručení prostřednictvím České pošty po ČR  - EMS balík při platbě předem na bankovní účet prodávajícího: Garantované dodání je následující pracovní den po dni podání (zásilka bude odeslána po připsání peněz na bankovní účet odesílatele. Objednávka musí být však učiněna nejpozději do 11:00 hod.)

- platba předem na účet:          balné        0,- Kč

poštovné    119,- Kč

6.11 Doručení prostřednictvím přepravní společnosti PPL po ČR při platbě  předem na bankovní účet prodávajícího:

- platba předem na účet:          balné     0,- Kč

přepravné   99,- Kč

Zásilka bude odeslána po připsání peněz na bankovní účet odesílatele.

(Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání, oznámí vám přibližný čas doručení, případně další náležitosti).

Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).

6.12 Bankovní spojení prodávajícího: mBank, a.s., č. ú. 670100-2208764236/6210.

6.13 V případě volby platby předem na účet bude kupujícímu zboží rezervováno po dobu 5 dnů, pokud není stanoveno jinak. Pokud kupující částku (kupní cenu) neuhradí, bude objednávka stornována a zboží nabídnuto k dalšímu prodeji. Totéž platí i v případě osobního odběru v místě podnikání prodávajícího. V případě volby platby předem na účet prodávajícího bude zboží kupujícímu odesláno až po zaplacení celé částky za zboží včetně nákladů spojených s dopravou.

6.14 Dobírkou je možné hradit objednávku v celkové hodnotě do 4.000,- Kč  viz. 3.1.b Obchodní podmínky (objednávku ve vyšší hodnotě lze hradit pouze bezhotovostně převodem na bankovní účet);

6.15 Úložní doba zásilky se zbožím u doručovatele poštovních služeb: 7 dní.

6.16 Informace k přepravě a dodání zboží – viz čl. 5 těchto obchodních podmínek

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1 Práva a povinnosti smluvních stran ohledně odpovědnosti prodávajícího za vady, se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména občanským zákoníkem (a to zejména jeho ust. §1914 – §1925, § 2099 - §2117, § 2161 - § 2174).

7.2 Kdo plní za úplatu jinému, je zavázán plnit bez vad s vlastnostmi vymíněnými nebo obvyklými tak, aby bylo možné použít předmět plnění podle smlouvy, a je-li stranám znám, i podle účelu smlouvy. Je-li splněno vadně, má kupující práva z vadného plnění.

7.3 Prodávající plní vadně, zejména

a) poskytne-li předmět plnění, který nemá stanovené nebo ujednané vlastnosti,

b) neupozorní-li na vady, které předmět plnění má, ač se při takovém předmětu obvykle nevyskytují,

c) ujistí-li kupujícího v rozporu se skutečností, že předmět plnění nemá žádné vady, anebo že se věc hodí k určitému užívání, nebo

d) zcizí-li cizí věc neoprávněně jako svoji.

7.4 Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující věc převzal,

a) má věc vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,

b) se věc hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke kterému se věc tohoto druhu obvykle používá,

c) věc odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,

d) je věc v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a

e) věc vyhovuje požadavkům právních předpisů.

Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí.

7.5 Ustanovení uvedená v čl. 7.4 se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.

7.6 Věc je vadná, pokud nebyla dodána v ujednaném množství, jakosti a provedení. Nejsou-li jakost a provedení ujednány, plní prodávající v jakosti a provedení     vhodných pro účel patrný ze smlouvy; jinak pro účel obvyklý. Za vadu se považuje i plnění jiné věci.

7.7 Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.

7.8 Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

7.9 Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, má kupující právo

a) na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,

b) na odstranění vady opravou věci,

c) na přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo

d) odstoupit od smlouvy.

Kupující sdělí prodávajícímu, jaké právo si zvolil, při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže změnit bez souhlasu prodávajícího; to neplatí, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže jako neopravitelná. Neodstraní-li prodávající vady v přiměřené lhůtě či oznámí-li kupujícímu, že vady neodstraní, může kupující požadovat místo odstranění vady přiměřenou slevu z kupní ceny, nebo může od smlouvy odstoupit.

Nezvolí-li kupující své právo včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

7.10 Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.

Dokud kupující neuplatní právo na slevu z kupní ceny nebo neodstoupí od smlouvy, může prodávající dodat to, co chybí, nebo odstranit právní vadu. Jiné vady může prodávající odstranit podle své volby opravou věci nebo dodáním nové věci; volba nesmí kupujícímu způsobit nepřiměřené náklady.

Neodstraní-li prodávající vadu věci včas nebo vadu věci odmítne odstranit, může kupující požadovat slevu z kupní ceny, anebo může od smlouvy odstoupit. Provedenou volbu nemůže kupující změnit bez souhlasu prodávajícího.

7.11 Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové věci, nemůže-li věc vrátit v tom stavu, v jakém ji obdržel. To neplatí,

a) došlo-li ke změně stavu v důsledku prohlídky za účelem zjištění vady věci,

b) použil-li kupující věc ještě před objevením vady,

c) nezpůsobil-li kupující nemožnost vrácení věci v nezměněném stavu jednáním anebo opomenutím, nebo

d) prodal-li kupující věc ještě před objevením vady, spotřeboval-li ji, anebo pozměnil-li věc při obvyklém použití; stalo-li se tak jen zčásti, vrátí kupující prodávajícímu, co ještě vrátit může, a dá prodávajícímu náhradu do výše, v níž měl z použití věci prospěch.

7.12 Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.

8. REKLAMAČNÍ ŘÁD

8.1 Reklamační řád vychází z platné a účinné legislativy – zejména z ustanovení zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a vztahuje se na věci, u nichž jsou uplatňována práva zákazníka z vadného plnění (dále jen „reklamace“).

Prodávajícím je:

Martina Rypalová (Obchůdek pro zdraví)

Odpovědná a kontaktní osoba: Martina Rypalová

Místem podnikání: Švermova 485/14, 682 01 Vyškov

IČ:87698722, neplátce DPH

8.2 Prodávající je podnikatel podnikající na základě živnostenského oprávnění (Živnostenský úřad, Městský úřadu ve Vyškově, Č.j. Ž/796/11 Ju).

8.3 Kupující věc podle možnosti prohlédne co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.

8.4 Práva z vadného plnění jsou upravena v čl. 7 těchto obchodních podmínek.

8.5 Neoznámil-li kupující vadu věci včas, pozbývá právo odstoupit od smlouvy. Neoznámil-li kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, soud mu právo z vadného plnění nepřizná. Jedná-li se o skrytou vadu, platí totéž, nebyla-li vada oznámena bez zbytečného odkladu poté, co ji kupující mohl při dostatečné péči zjistit, nejpozději však do dvou let po odevzdání věci. K těmto soud přihlédne jen k námitce prodávajícího, že vada nebyla včas oznámena. Prodávající však nemá právo na námitku, je-li vada důsledkem skutečnosti, o které prodávající v době odevzdání věci věděl nebo musel vědět.

8.6 Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí. Je-li na prodávané věci, na jejím obalu, v návodu připojenému k věci nebo v reklamě v souladu s jinými právními předpisy uvedena doba, po kterou lze věc použít, použijí se ustanovení o záruce za jakost. Toto se však nepoužije

a) u věci prodávané za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána,

b) na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním,

c) u použité věci na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou věc měla při převzetí kupujícím, nebo

d) vyplývá-li to z povahy věci.

8.7 Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti v případě vadného plnění. Prodávající má povinnosti z vadného plnění nejméně v takovém rozsahu, v jakém trvají povinnosti z vadného plnění výrobce. V potvrzení uvede i své jméno, sídlo a identifikující údaj, popřípadě i další údaje potřebné ke zjištění jeho totožnosti. Je-li to potřebné, vysvětlí prodávající v potvrzení srozumitelným způsobem obsah, rozsah, podmínky a dobu trvání své odpovědnosti i způsob, jakým lze uplatnit práva z ní plynoucí. V potvrzení prodávající zároveň uvede, že další práva kupujícího, která se ke koupi věci vážou, nejsou dotčena. Nesplnění těchto povinností není na újmu platnosti potvrzení.

Nebrání-li tomu povaha věci, lze toto potvrzení nahradit dokladem o zakoupení věci obsahujícím uvedené údaje.

8.8 Ujednají-li prodávající a kupující zkrácení doby pro uplatnění práv z vadného plnění, nepřihlíží se k takovému ujednání. To neplatí, pokud strany zkrátily tuto dobu na polovinu zákonné doby při koupi již použitého spotřebního zboží; ujednaly-li si zkrácení větší, platí za ujednanou polovina zákonné doby.

8.9 Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.

8.10 Práva z vady se uplatňují u prodávajícího, u kterého věc byla koupena. Je-li však v potvrzení podle čl. 8.8 uvedena jiná osoba určená k opravě, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, uplatní kupující právo na opravu u toho, kdo je určen k provedení opravy. Osoba takto určená k opravě provede opravu ve lhůtě dohodnuté mezi prodávajícím a kupujícím při koupi věci.

8.11 Uplatní-li kupující právo z vadného plnění, potvrdí mu druhá strana v písemné formě, kdy právo uplatnil, jakož i provedení opravy a dobu jejího trvání.

8.12 S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v místě podnikání. Prodávající je povinen kupujícímu vydat písemné potvrzení o tom, kdy kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace kupující požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy. Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupující, nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy.

8.13 Pro reklamaci kupující prodávajícího kontaktuje písemně dopisem na adrese místa podnikání, telefonicky (tel. (+ 420) 739 735 362), e-mailem (info@eshop-prozdravi.cz), nebo osobně na adrese Švermova 485/14, 682 01 Vyškov.

8.14 Za situace, kdy je potřeba zboží zaslat prodávajícímu, si kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo zboží důkladně zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu (a to včetně veškerého příslušenství) a označí zásilku příslušnými symboly.  Zboží k reklamaci zašle kupující na adresu:

Švermova 485/14, 682 01 Vyškov.

Součástí reklamace je přiložení dokladu o koupi a popis závady. Zboží musí být kompletní – včetně všeho příslušenství a veškeré dokumentace (daňový doklad, záruční list, reklamační list apod). Po vyřízení reklamace bude prodávající kupujícího nejčastěji telefonicky, e-mailem, případně dopisem kontaktovat.

Zboží neposílejte na dobírku, v takovém případě nebude přijato.

8.15 Prodávající může poskytovat zdarma k nákupu dárky. Na tyto dárky se nevztahují žádná práva spotřebitele.

8.16 Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu zboží, funkčních vlastností a z neodborného používání zboží, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací.

8.17 Zboží je z hygienických důvodů k reklamaci přijato pouze řádně vyčištěné.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1 Ochrana osobních údajů kupujícího je poskytována dle platné legislativy, zejména v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

9.2 Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a případně firma, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, případně adresa pro doručení, pokud se liší od adresy bydliště (dále společně vše jen jako „osobní údaje“).

9.3 Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy. Neuvede-li kupující jinou možnost, souhlasí také se zpracování osobních údajů prodávajícím a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.

9.4 Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu, případně při registraci, ve svém uživatelském účtu) uvádět správně a pravdivě, prodávající nenese náklady spojené s uvedením chybných osobních údajů (zejména jména a adresy) kupujícím.

9.5 Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám. Daňové doklady však mohou být předány subjektům, které jsou oprávněny tyto doklady kontrolovat (správce daně apod.).

9.6 Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou, a to až do doby vyjádření písemného nesouhlasu kupujícího s jejich zpracováním. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.

9.7 Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího. Tento souhlas je možné kdykoli písemně odvolat na e-mailové adrese info@eshop-prozdravi.cz či dopisem zaslaným na adresu místa podnikání prodávajícího.

Kupující souhlasí s ukládání tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je na webovém rozhraní možné učinit nákup zboží a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, ani by docházelo k ukládání tzv. cookies do počítače kupujícího, může kupující souhlas dle předchozí věty kdykoliv odvolat.

9.8 Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

9.9 V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,

- požádat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.

9.10 Kupující bere na vědomí a současně souhlasí s tím, že je mu po každém uskutečnění plnění ze strany prodávajícího zaslán na kontaktní e-mail formulář Heureka.cz, Zboží.cz a Aukro.cz, obsahující dotazník spokojenosti zákazníka, tento dotazník však kupujícího nemá povinnost vyplňovat.

9.11 Kupující bere na vědomí, a pokud při podání objednávky neuvede jinak, pak souhlasí s tím, že ho po uskutečnění plnění ze strany prodávajícího prodávající prostřednictvím e-mailové adresy osloví s dotazem, zda mu zboží vyhovuje, zda žádá dalšího poradenství ohledně zboží apod. S tímto může kupující již při podání objednávky vyslovit nesouhlas.

9.12 Prodávající splnil povinnost registrace u Úřadu na ochranu osobních údajů.

10. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

10.1 Pokud vztah související s užitím webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak smluvní strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

10.2 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není veřejně přístupná.

10.3 Kupní smlouva je uzavřena a obchodní podmínky vyhotoveny v českém jazyce.

10.4 Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webové stránky (webového rozhraní) nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

10.5 Prodávající upozorňuje kupujícího, že informace na webových stránkách (webovém rozhraní) jsou zčásti přebírány od třetích stran, mohou obsahovat věcné a technické nepřesnosti či typografické chyby a mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění. Prodávající může kdykoliv bez předchozího upozornění změnit produkty a služby popsané na svých stránkách a negarantuje věcnou správnost jejich obsahu.

10.6 Náklady na použití telekomunikačních prostředků jsou v běžné výši, hradí je kupující a odpovídají tarifům telekomunikačních služeb kupujícího či tarifům dodavatelů jiných služeb, které kupující využívá.

10.7 Tyto obchodní podmínky jsou platné v den odeslání objednávky, prodávající si však vyhrazuje právo obchodní podmínky změnit. Starší verze obchodních podmínek jsou však archivovány a mohou být na vyžádání e-mailem poskytnuty.

10.8 Ceny u zboží v akci (akční zboží) platí do vyprodání zásob tohoto akčního zboží.

10.9 Nabídka prodeje zboží a ceny tohoto zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu.

10.10 Kontaktní údaje prodávajícího: Martina Rypalová, Švermova 485/14, 682 01 Vyškov. Adresa elektronické pošty (e-mail): info@eshop-prozdravi.cz, telefon: (+420) 739 735 362.

10.11 Stane-li se některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nastoupí místo tohoto ustanovení takové ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností ustanovení není dotčena platnost nebo účinnost ostatních ustanovení.

10.12 Daňový doklad (případně záruční list) bude přiložen do zásilky se zbožím zaslaným kupujícímu. V případě nákupu s osobním odběrem bude doklad předán osobně prodávajícím či jeho zaměstnancem.

10.13 Přílohu těchto obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy.

10.14 Provozovatel využívá možnosti mimosoudního vyřizování stížností spotřebitelů. V případě stížnosti se mohou spotřebitelé bezplatně obrátit na příslušný orgán - Česká obchodní inspekce  http://www.coi.cz

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dnem 12. února 2017.


Martina Rypalová

Obchůdek pro zdraví